volchv | Дата: Вс, 06.05.2007, 21:17 | Сообщение # 1 |
джура
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Статус: Offline
| КОНСТИТУЦІЯ РУСІ - УКРАЇНИ Проект ВАО Стаття 5. Україна є республікою, якою керують громадяни України, здійснюючи свою владу організацією постійнодіюючої системи Всенародного Інтелектуального Чесного Еднання (ВІЧЕ), референдумами, удосконаленням конституції, розробкою усіх інших законодавчих актів. 5.1. В системі ВІЧЕ на референдумах народ своєю інтелектуальною більшістю проявляє розумну волю злагоди по усіх актуальних для України проблемах. 5.2. Здійснює свою розумну волю безпосередньо через Верховну Раду (ВР) України та Законодавчі органи місцевого самоврядування. 5.3. Важливі стратегічні державні рішення приймаються на референдумах тільки після всенародного, розумного, детального обговорення. 5.4. Право волевиявлення народу не може бути узурповане окремими самозванцями, громадськими групами, державними органами або посадовими особами. Стаття 6. Референдуми проводяться систематично, оперативно, максимально об’єктивно, найбільш економними методами з використанням нових, надійних прогресивних технологій. Стаття 7. Державна Влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на владу: 1 - Законодавчу; 2 – Виконавчу; 3 – Інформаційну; 4 - Судову, які працюють взаємно непідвласно, мають автономне фінансування з бюджету і здійснюють свої повноваження паралельно, у встановлених Конституцією України межах і полюсах інтеграції. Стаття 8. Конкретну професійну Законодавчу Владу організує Верховна Рада, яка складається з двох палат: 1 – Палати Професіоналів; 2 – Сенату Земель. Структура і функції ВІЧЕ та ВР, правила обрання і відкликання депутатів, методи і умови праці, права і обов’язки, регламент обумовлюються відповідним законом про ВІЧЕ та ВР, затвердженим на референдумі. Стаття 9. Постійне керівництво Виконавчою Владою проводить всенародно обраний Президент: організаційно відповідає і безпосередньо керує Радою національної безпеки, Кабінетом Міністрів, Установами державного рівня, Затверджує склад Земельних (Обласних) та Районних Державних адміністрацій, захищає ціль, суть і зміст «духу і букви» Конституції, є Верховним Головнокомандуючим військових формувань України. 9.1. Правила обрання, звільнення, імпічменту, методи і умови праці, права і обов’язки Президента обумовлюються відповідним законом про Президента, затвердженим на референдумі. Стаття 10. Державна Інформаційна Влада України ретельно задовольняє постійну потребу держави своєчасно і максимально об’єктивно знати все (життєво важливе), що готується і діється в державі і в світі, щоб своєчасно приймати вірні законотворчі та урядові рішення, етично інформувати громадян, підвищувати рівень суспільного інтелекту, оберігати населення від обману. 10.1. Статус, взаємини з другими державними службами, правила прийому в Державну Інформаційну Службу України, звільненя з роботи, методи і умови праці, права і обов’язки Державних Інформаторів обумовлює закон про Державну Службу Інформації, затверджений на референдумі. Стаття 11. В Україні створюються всі необхідні, прогресивно можливі умови для ефективної роботи Уряду України (УУ), затвердженого ВР за пропозицією і під безпосереднім керівництвом Президента. 11.1. Гарантується місцеве самоврядування з наданням йому половини зібраних податків та загальнодержавних дотацій для забезпечення розвитку господарства і потреб населення. 11.2. Законодавчі та виконавчі місцеві органи повинні системно звітувати перед загальнодержавними установами, виконувати відповідні рішення центральної законодавчої, виконавчої, інформаційної та судової влади. 11.3. Структура і функції Уряду України та Земельних (Обласних) і місцевих (Районних) виконавчих органів обумовлюються відповідними законами про Уряд, затвердженими на референдумі. Стаття 12. Судова влада проводиться під керівництвом всенародно обраного Верховного Судді України, котрий безпосередньо керує Колегією Верховного Суду і організаційно очолює систему об’єктивного суду в Україні, удосконалює розвиток правової свідомості і захист від правопорушників. ....................... В с ь о г о 200 статтей Дякую, "Шарик", за пропозицію писати Конституцію разом. Надіюсь, шановним читачам зрозуміла необхідність саме такої радикальної Конституції (щоб "препоганії пани ..." депутати не "малювали" самі собі пільги), а їли б як усі - конституційно. А чого це аж два форуми НС (І якісь не рідні, бо нога ЛЮВ вроді тут не ступала? Знову з мужиків шапки здовує? 06.05.2007 В.А.О.
Добродії, здорові були! А може Самообороні офіційно відкритись символічніше на Паску? І не тільки похід на Київ? А "миром громадою обух сталить..."
|
|
| |
delta2 | Дата: Сб, 02.06.2007, 23:50 | Сообщение # 2 |
джура
Группа: Пользователи
Сообщений: 5
Статус: Offline
| Конституція не така вже і погана, потрібно лише виписати статті( можна і закони), які суперечать одне одному і виправити помилки...
|
|
| |